Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
6.5.2008, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Microsoft byla nucena se opět vyjádřit k mnoha spekulacím o případných změnách v konzoli Xbox 360. Nejprve byla předmětem zájmu mechanika HD DVD, která je již nyní venku ze hry. Okamžitě po tiskovém prohlášení společnosti Toshiba...
JIP.XF.cz (99) | 12.5.200822:09
Pro hry stačí DVD a placený download z netu a lepší mechaniku spustí až s novým standardem na kterém budou mít podíl?

Technologicky už existuje nástupce Blue­-ray.. ale je to podobně jako s DVD, kdy existoval modrý laser před prodejem DVD, ale potřebovali jen pozdržet prodej, aby se zpětně zaplatil vývoj DVD...
Odpovědět0  0
fadsfa | 15.5.200818:25
to je naprosto absurdni, nevidim jediny duvod proc bych jako spotrebitel mel na takove podminky pristoupit ... kdyz tam chci mit bluray ma se microsoft pretrhnout aby mi vyhovel ... jenze ne microsoft je spolecnost ktera na spotrebitele z vysoka xxxx takze si tam pochopitelne za deset let nasere svuj opatentovany pseudostandard WOD, Windows Optical Disc ... super ,,,, kaslu na tuhle firmu, zacina se mi silne protivit jejich snaha mit paraty naprosto ve vsem a za rukojmi si brat vzdy vlastni uzivatele proti libovolnemu konkurentovi, tohle je ten nejtypictejsi pripad evil company na jaky muzete narazit ... predci ji snad pouze Umbrella Corp. ktera je fiktivni, takze Mirosoft o sve prvenstvi neprichazi.
Odpovědět0  0
Tarman (118) | 9.5.200814:36
A chápete, že Microsoft pořád říká Xbox 360 Blu­-ray nedostane. Co když je to jen matení konkurence. Vždyť už je skoro na čase uvést třeba takovou Xbox 380 s Blu­-ray místo klasického DVD. :­-P
Odpovědět0  0
dsafdsfds | 13.5.200815:50
nemas pravdu, tak zaprve xpixla 360 tu bude hnit jeste hooooodne dlouho protoze o tom tyhle konzole jsou .... v den vydani o tri mesice predstihnout PC a postavit na tom HYPE ... prodat co nejvic a pak si masti kapsu na predrazenych hrach ... kdyby ted vydali dalsi xbox s jinou konfiguraci doslova by popreli smysl konzoli, a sice ze se da spolehnout na jednodtnou konfiguraci a nemusi se utracet kazdy rok za upgrade ... sice to ma za nasledek ze ty skatule jsou za svuj zivotni cyklus zaostale jak lovecky nastroj pravekeho cloveka, ale to zjevne konzolistum nevadi, at ale necekaji, ze ten jejich kram poroste technologicky tak rychle jako treba pc ... na bluray si jeste hoodne dlouho pockaji, zvlast pokud tu hovorime o velke zabe na prameni co si rika microsoft a co nikdy nepripusti jinou nez vlastni technologii .... pro xbox tedy bluray mit nebudete, leda byste zacali prechazet na playstation, do te doby vsak ms nema duvod vam jakkoliv vychazet vstric ... to je holt nevyhoda uzavrene platformy, diktuje vam jedna jedina firma
Odpovědět0  0
asdffds | 7.5.20089:14
ve sve podstate si konzoli muze koupit jen skutecny idiot. NEbo nekdo kdo proste potrebuje byt nekym za kazdou cenu omezovat a komandovan co smi a co nesmi... microsoft vam vazeni zakazal bluray media, musim se smat opravdu ... zlate PC kde si clovek nainstaluje presne to co chce a ne to co mu microsoft dovoli...
Odpovědět0  0
666 Diablo (39) | 7.5.200814:15
Souhlasim, taky mam jen PC a konzolistum jsem se vzdycky smal, ale clovece... nejak se mi ty konzole posledni dobou celkem zalibily. Proste jsem si rikal, az budu domu kupovat HD prehravac, tak by to klidne mohla byt konzole a k XboXu tak nejak chovam nejvetsi sympatie :­-)
Odpovědět0  0
fadsfa | 7.5.200815:13
Ani to neni moc rozumny. Je fakt xbox je porad produkt microsoftu . Coz je terminus technicus tzv. ­"evil company­". Co to v praxi IT znamena ? Ze plyve na standardy a cokoliv nema patentovane, to vubec nepodporuje. Takze byva problem na xboxu prehrat MKV soubory a podobne ... to uz je daleko lepsi koupit si specializovanou skatuli na prehravani hd videa ktera se da pripojit k siti treba i pomoci wifi a casto vyjde mnohem levneji. Treba takovy MVIX ­(zkus pouzit google­). Vyhodou mvixu je i to ze je v obyvaku totalne tichy, zadny ventilator. Oproti tomu XBOX topi jako prase div se sam neupece. Kdepak xskatule neni dobra na nic, je to typicka snaha ms monopolizovat o oblast Hardware, a kdyz se jim to nepodarilo primym utokem na uzitkova pc zkousi to pres herni blazinky, kteri obvykle mozek prilis nepouzivaji.
Odpovědět0  0
james008 (104) | 7.5.20087:44
Tak ja zas nechapu cemu se divite :­-­) ...je to celkem normalni postoj MS jaky ukazuje vzdycky... pravdepodobne jsou vazani nejakou smlouvou,..napr. s toshibou aby odebirali HD DVD mechaniky
a tak ten strep asi budou doprodavat a pak kulisacky
vymysli ten samy xbox ale daji mu jiny nazev a blu ray mechaniku
Treba y­-box :­-­)­) ..a tim sou v klidu....
Vzhledem k tomu ze maji urcite skladem celkem dost kusu xboxu tak se ho asi chudaci snazi doporodat kdyz tak nejde na odbyt...
Laika samozrejme napadne ze kdyby tam daly blueray tak
by doprodali obmeneny zbytek rychleji...ovsem zde muze byt
problem s onou smlouvou o prodej ixboxu s hddvd nebo
proste je pro ne lepsi si ty krabice nechat a udelat pak na ne upgrade na neco jineho ..napr ybox :­-­)­) a prodat jej draz nez
soucasny produkt :­-)
Odpovědět0  0
Tdfad | 7.5.20089:12
nebo jde proste o to, ze uznanim standardu bluray by microsoft posilil sveho konkurente a zvedl tak pomerne vyznamne hodnotu herni konzole PlayStation 3 ktera uz bluray mechaniku ma vestavenou davno a na kterou hry vychazi prave na techto mediich ­(nejde jen tedy o nejake prehravani filmu, coz je to jedine k cemu by dodatecne instalovana mechanika v x­-pixle byla ...)
Odpovědět0  0
ASD_ | 7.5.20089:26
Genailna obchodna logika, ktora ma len par trhlin, ale zato dost podstatnych. MS pripravil xBox s DVD koli uvadacej cene, teraz sice moze implemetovat nejaku modru mechaniku, ale keby na nej zacali vychadzat hry, tak by sa to stretlo s odporom u majitelov starsich konzoly a MS by si tym riadne rozhneval potencialnych zakaznikov dalsej verzie. Co sa tyka vyuzitia modrej mechaniky koli filmom tak to MS moc nepodporuje, preto podpora HD­-DVD lebo MS xce presadit svoj system, kde s pocita s distribuciou po internete a tu je jeden silny hrac ovela horsi nepriatel ako dva nekompatibilne taboti, ktore robia zakaznikom problem s rozhodovanim
Odpovědět0  0
666 Diablo (39) | 6.5.200821:49
Nechapu, proc ma Microsoft takovy zajem na tom, aby jejich konzole byla pozadu. To je jak kdyby podnikatel urputne vsem tvrdil ­"ne, nespekulujte porad, muj produkt bude porad 100 let za opicama a to je moje posledni slovo­" :­-)
Odpovědět0  0
fadsfa | 7.5.20089:02
ja ti to vysvetlim. filosofie microsoftu je takova, ze bud pouzivaji vlastni technologii ­/ eventualne takovou na kterou maji skrze clenstvi v nejake asociaci vyznamny vliv, nebo ZADNOU TECHNOLOGII ... bluray je techologie kterou predstavila svetu znacka Sony. Sony je tesne za Nintendem na poli hernich konzoli nejvetsi konkurence pro microsoft ktery kvuli temto japonskym znackam jen skomira na tomto trhu misto aby jej dominantne ovladl a zacal konecne rejzovat $$ z tech nebozaku co uz nemaji na vyber ... jako to dela vsude jinde ... nechce podporovat sony tim ze by posilil jejich format bluray, a to je ten duvod.
Odpovědět0  0
666 Diablo (39) | 7.5.200814:12
Pekny vysvetleni, urcite na tom neco bude :­-­) Ale zase spousta lidi si kupuje PS3 taky kvuli tomu, ze ma Blu­-Ray. Podle mne by sice trosku pomohli Sony, kdyby do svych konzoli davali Blu­-Ray, ale daleko vic by pomohli sobe. Stejne Blu­-Ray format vyhral boj, takze co chcou delat? Jeste dalsi dve generace konzoli budou porad delat jen s DVD, protoze ­"SONY PROSTE NE­"? :­-­))
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.